Social marketing és menedzsment
Érd el potenciális ügyfeleid és vásárlóid a közösségi médián! Facebook, Instagram, Tik-Tok, legyél ott, ahol a vásárlóid!
Mi nem találgatunk, mi tesztelünk és mérünk
Platformok
A magyar vállalkozók túlnyomó többségének a közösségi média marketingről a Facebook jut eszébe, azonban célcsoporttól függően, ma már számos más platformot számításba kell venni, mint a(z): Instagram, YouTube, TikTok, Viber, Waze, Netpincér stb.
Remarketing
szerint átlagosan a felhasználónak 7-10x kell találkozni a márkánkkal, hogy vásárlóvá vagy ügyféllé váljon? Erre való a remarketing. Remarketing során azokra a felhasználókra célzunk, akik már jártak a honlapunkon, azonban nem váltak azonnal érdeklődővé vagy vásárlóvá.
Tesztelés
A tesztelés egy esszenciális része a marketingnek. A legfelkészültebb esetekben sem lehetünk biztosak abban, hogy milyen hirdetés fog működni a célközönségnek. A tesztelés hiánya egyenlő fejlődés hiányával. Az együttműködés megkezdésével mi azonnal letesztelünk legalább 50-100 hirdetést.
Célközönség kutatás és elemzés
A közösségi médiában célközönségek alapján célzunk. Adott demográfiai adatok és érdeklődési körökkel azonosítjuk be a pontos célközönséget. Így nagyon fontos, hogy pontosan megismerjük a potenciális vevőnket/ügyfelünket, konkrétan el tudjuk képzelni azt az embert, akinek szól a termékünk.
Miután beazonosítottuk a célközönségünket, meg is kell ismerni őket. Minél inkább megismerjük a célközönséget, a szokásait, hogy milyen problémájukra tudunk megoldást nyújtani, annál hatékonyabban tudjuk elérni őket.
Ahogy dolgozunk
A Social Marketing tartalma
-
Közösségi média fiók alapvető beállítása: jogosultságok, hirdetési fiókok beállítása (így a Megbízónak rálátása van az összes hirdetésre és Real Time adatokra lát) számlázási beállítások, konverzió követés
-
Közösségi média fiók optimalizálása: profilkép, borítókép, leírás, alapadatok, honlapra mutató linkek, cégadatok megadása, Facebook Pixel honlapon való elhelyezés
-
Konkurencia elemzés: a top konkurenciáidnal az összes éppen aktív hirdetését lekérjük és elemezzük
-
Közösségi média fiók kezelése: posztok időzítése és feltöltése, kommentek moderálása, aktualitások kezelése
-
Heti 3-3 közösségi média poszt, ami szorosan kötődik az aktuális kampány tematikájához és erősíti azt
-
Esetleges poszt kiemelések kezelése, az organikus elérés növelése érdekében
-
Marketing stratégia tervezés, kampány tematika felállítása
-
Célközönség meghatározása
-
Hirdetési szövegek, kreatívok, képek, videók készítése
-
Induláskor 50-100 különböző stílusú, felépítésű hirdetés tesztelése és mérése, ami meghatározza, hogy mely hirdetés fajtákra kerüljön a fókusz
-
Hirdetések további A/B tesztelése, a tesztelés folyamatos
-
Közönségek létrehozása, mint: adott poszt like-ollók, kategória szerinti regmarketing közönségek, hasonmás közönségek létrehozása
-
Mobilra optimalizált hirdetések: szövegtördelés, Picture scale
Árak
Egy átlagos, szolgáltatásokat bemutató, céges honlap Facebook kampánykezelési díja 89e.- Ft/hó. Egy webshop esetén átlagosan 109e.- Ft/hó. Külön kampány felállítási díjat nem számolunk fel. Az árak tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi árat kalkulálunk.
Mi előzi meg a marketing kampány kivitelezést?
1. Felkutatjuk a leghatékonyabb kommunikációs módokat és kreatív stílusokat a vállalkozásodhoz.
2. A konkurenciaelemzés kihagyhatatlan lépés a marketing indulása előtt, hiszen így megtudhatjuk, hogy mivel marketingel sikeresen a konkurencia, ami egy nagy plusz löketet ad a marketing indulásának.
3. Elemezzük a honlapod és javaslotakat teszünk, hogy hogyan lehetne hatékonyabb. Hiszen megfelelőnek kell lennie a céloldalnak is, ahova a látogatókat tereljük.