Social marketing és menedzsment

Miért pont a boost79? Mert nem égetjük a pénzed. Folyamatosan újabb és újabb hirdetéseket készítünk és teszteljük azokat, majd csak a legjobban teljesítő hirdetéseket tartjuk meg és azokra csoportosítjuk át a marketing büdzsét, ezzel minimalizálva a felesleges kiadásokat és maximalizálva az eladásokat és megkereséseket. 

Mi nem találgatunk, mi tesztelünk és mérünk

Platformok

A magyar vállalkozók túlnyomó többségének a közösségi média marketingről a Facebook jut eszébe, azonban célcsoporttól függően, ma már számos más platformot számításba kell venni, mint a(z): Instagram, YouTube, TikTok, Viber, Waze, Netpincér stb.

Remarketing

szerint átlagosan a felhasználónak 7-10x kell találkozni a márkánkkal, hogy vásárlóvá vagy ügyféllé váljon? Erre való a remarketing. Remarketing során azokra a felhasználókra célzunk, akik már jártak a honlapunkon, azonban nem váltak azonnal érdeklődővé vagy vásárlóvá. 

Tesztelés

A tesztelés egy esszenciális része a marketingnek. A legfelkészültebb esetekben sem lehetünk biztosak abban, hogy milyen hirdetés fog működni a célközönségnek. A tesztelés hiánya egyenlő fejlődés hiányával. Az együttműködés megkezdésével mi azonnal letesztelünk legalább 50-100 hirdetést. 

Célközönség kutatás és elemzés

A közösségi médiában célközönségek alapján célzunk. Adott demográfiai adatok és érdeklődési körökkel azonosítjuk be a pontos célközönséget. Így nagyon fontos, hogy pontosan megismerjük a potenciális vevőnket/ügyfelünket, konkrétan el tudjuk képzelni azt az embert, akinek szól a termékünk.

Miután beazonosítottuk a célközönségünket, meg is kell ismerni őket. Minél inkább megismerjük a célközönséget, a szokásait, hogy milyen problémájukra tudunk megoldást nyújtani, annál hatékonyabban tudjuk elérni őket.

Ahogy dolgozunk

Részletesen egyeztetjük az igényeket és a marketinggel elérni kívánt célt. Erre az információkra építjük a továbbiakat.

Felkutatjuk a legoptimálisabb módszereket, illetve a legsikeresebb konkurenciákat, így nagy versenyelőnnyel indítjuk a kampányt.

Megtervezzük a kampány felépítését, folyamatát, a perifériák alapján. Tájékoztatunk a pontos ajánlatról és tervről.

A kampányt elindítjuk, megkezdjük az első nagy tesztelést.

Folyamatos optimalizálás és tesztelés mellet, folyamatosan fejlesztjük a marketinged.

A Social Marketing tartalma

  • Közösségi média fiók alapvető beállítása: jogosultságok, hirdetési fiókok beállítása (így a Megbízónak rálátása van az összes hirdetésre és Real Time adatokra lát) számlázási beállítások, konverzió követés
  • Közösségi média fiók optimalizálása: profilkép, borítókép, leírás, alapadatok, honlapra mutató linkek, cégadatok megadása, Facebook Pixel honlapon való elhelyezés
  • Konkurencia elemzés: a top konkurenciáidnal az összes éppen aktív hirdetését lekérjük és elemezzük
  • Közösségi média fiók kezelése: posztok időzítése és feltöltése, kommentek moderálása, aktualitások kezelése
  • Heti 3-3 közösségi média poszt, ami szorosan kötődik az aktuális kampány tematikájához és erősíti azt
  • Esetleges poszt kiemelések kezelése, az organikus elérés növelése érdekében
  • Marketing stratégia tervezés, kampány tematika felállítása
  • Célközönség meghatározása
  • Hirdetési szövegek, kreatívok, képek, videók készítése
  • Induláskor 50-100 különböző stílusú, felépítésű hirdetés tesztelése és mérése, ami meghatározza, hogy mely hirdetés fajtákra kerüljön a fókusz
  • Hirdetések további A/B tesztelése, a tesztelés folyamatos
  • Közönségek létrehozása, mint: adott poszt like-ollók, kategória szerinti regmarketing közönségek, hasonmás közönségek létrehozása
  • Mobilra optimalizált hirdetések: szövegtördelés, Picture scale

Árak

Egy átlagos, szolgáltatásokat bemutató, céges honlap Facebook kampánykezelési díja 89e.- Ft/hó. Egy webshop esetén átlagosan 109e.- Ft/hó. Külön kampány felállítási díjat nem számolunk fel. Az árak tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi árat kalkulálunk.

Rólunk mondták

Vedd fel a kapcsolatot még ma