Korda Kozmetika
A Megrendelő kérése
Ahogy a Megrendelő weboldalának is írtuk, a Megrendelő kozmetikával foglalkozik és nagy hatással volt rá a Covid, sok ügyfelet veszített, így abban kérte segítségünk, hogy hozzunk Neki új ügyfeleket és alakítsunk ki új ügyfélkört.
A megoldás
Miután átadtuk az új honlapot bele is vágtunk a marketing kivitelezésbe. A honlapot tökéletesen tudjuk mérni és tesztelni, a Vendégei szeretik az új online időpont foglalást. A honlap elkészültét követően, Google Keresési hirdetésekkel és Display hálózaton történő remarketinggel szólítottuk meg a célközönségét és az Ügyfelek újra jöttek. A hirdetéseket a működési területére szűkítettük, a célkorosztályt és nemet megadva.
Hogyan kezdődött?
Verának egyik ismerőse ajánlott minket, akivel szintén együttműködtünk. Vera mesélte, hogy sajnos a Covid beköszöntével az emberek nagyon bizonytalanok és nem szívesen vesznek igénybe kozmetikai szolgáltatásokat, kiemelt veszélyként tekintenek rá, hiszen jellemzően egy kozmetikában sokan fordulnak meg. Habár mindent megtesznek a tiszta környezetért, mégis nehéz elnyerni újra az ügyfelek bizalmát.
Az ügyfelek egyre inkább csökkentek, bizonyos időszakban a nyitvatartás sem volt megoldott. A havi kiadások maradtak, azonban új ügyfelek nem jöttek, sőt, a régiek sem. Új ügyfelekre van szükség!
Látható volt, hogy szükséges valamilyen lépést tenni, ráadásul gyorsan. Gyorsan, viszont okosan, hiszen a hosszadalmas bevétel kiesés miatt egy esély van visszafordítani a folyamatot.
Vera felvette velünk a kapcsolatot és elkezdtük megtervezni a marketing kampányt. Tudtuk, hogy nincs esélyünk sokat tesztelni, már az első reklámokkal muszáj ügyfeleket hoznunk, ezért alapos előkészület előzte meg a kivitelezést.
Átbeszéltük részletesen, hogy milyen szolgáltatásai vannak, milyen termékekkel dolgozik, ki a célközönség, mekkora az elérése lokálisan, mi a USP-je (Unique Selling Proposition – Egyedi terméktulajdonság, ami megkülönbözteti a többi kozmetikustól), milyen nyomógombokat ismer, mely szolgáltatásokon van a legnagyobb profitja, mely szolgáltatások hoznak visszatérő és stabil ügyfeleket és még sok más részletet.
Ebből már tudtuk, hogy mivel tudunk gyorsan nagyobb profitot generálni, mivel tudunk havonta fix jövedelmet termelni és milyen módon érjük el az ismert célközönséget. Természetesen ehhez igazítva készült már a honlap is, hiszen az is egy marketing eszköz.
Ezt követően végeztünk több kulcsszókutatást, hiszen nagyon pontosan kellett felépítenünk a kampányt, nem volt helye elvesztegetett kattintásoknak. Kiválasztottuk azokat a kulcsszavakat, amik elég keresettek, a legolcsóbbak, mégis tudunk velük értékesíteni magas árréssel rendelkező szolgáltatást és visszatérő vendéget is tudunk generálni.
Az új honlapot élesítettük, a precízen megtervezett marketing kampányokat elindítottuk és vártuk az első visszajelzéseket, folyamatosan követtük az analitikai eszközökön keresztül.
Az első eredmények
A számításaink bejöttek, megtörténtek az első kattintások, megtörténtek az első érdeklődések és az első időpontfoglalások. Az időpontfoglaló rendszert folyamatosan menedzseltük, igazítottuk Vera szabadságaihoz és egyéni programjaihoz.
Azt láttuk, hogy több csatornán is foglalnak időpontot, e-mailben, telefonon és időpontfoglaló rendszeren keresztül is. Mivel a telefonos foglalásokat nem tudjuk mérni online, ezért Vera hetente jelezte számunkra, hogy mennyi időpontfoglalása volt és milyen szolgáltatásra. Ez nekünk nagyon fontos, hiszen tudnunk kell pontosan, hogy mely szolgáltatások kelendőek a legjobban.
Egyszer Vera kapott egy e-mailt, ami miatt mindig nagyon hálásak vagyunk, hiszen azt írta az érdeklődő, hogy felkereste neten a közelben lévő kozmetikusokat, de Vera honlapja tetszett a legjobban, ezért esett rá a választása.
Az első szakasz eredménye
Lezárult egy szakasz, amire örömmel tekintünk vissza, hiszen sikerült több száz időpontfoglalást generálnunk az új honlappal és a kampányokkal.
345 időpontfoglalást generáltunk 2,5 hónap alatt! Egy része a magas profitot tartalmazó szolgáltatások értékesítése, egy másik része pedig visszatérő vásárlók.
Az időpontfoglaló rendszer nagyon bevált, a legtöbben ezt választották, hiszen egyszerű, akár éjfélkor is meg lehet csinálni. Nekünk pedig jó, hiszen tudjuk trackelni a megkereséseket.