MOST 120.000.- Ft ingyenes reklámköltséget biztosítunk új Partnereinknek!

Szerezz ügyfeleket, vásárlókat, egyszerűen

Mit szólnál ha a honlapod mindig akkor lenne a célközönséged előtt, amikor pont szüksége van a Te szolgáltatásodra vagy termékedre?

Ezt tudja a Google Ads! Talán így jutottál Te is a Boost79 honlapra!

Hogy működik pontosan?

Keresési hirdetés

A keresési hirdetés olyan Google Ads hirdetési forma, ami a keresési találatok között jelenik meg, amikor valaki egy számunkra megfelelő kulcsszóra keres rá. Ez azért nagyszerű, mert pontosan akkor van a hirdetésünk a potenciális ügyfél előtt, amikor érdeklődik utána, így magas konverziós arányt tudunk elérni. A hirdetés ezen fajtájára szinte egészen biztosan szükséged lesz.

Remarketing

Tudtad, hogy felmérések szerint átlagosan az érdeklődőknek 7-10x kell találkozniuk a márkánkkal, hogy vásárlóvá vagy ügyféllé váljanak? Erre való a remarketing. Remarketing során azokra az érdeklődőkre célzunk, akik már jártak a honlapunkon, azonban nem váltak azonnal ügyféllé vagy vásárlóvá. Olyan témájú hirdetéseket mutatunk a látogatónak, ami iránt érdeklődött a honlapon.

Tesztelés

A tesztelés egy esszenciális része a marketingnek. A legfelkészültebb esetekben sem lehetünk biztosak abban, hogy milyen hirdetés fog működni a célközönségnek. A tesztelés hiánya egyenlő fejlődés hiányával. Az együttműködés megkezdésével mi azonnal letesztelünk legalább 50-100 hirdetést. Google hirdetések esetében, ide tartoznak a keresési és display hirdetések, illetve a  weboldal is.

Mikor van szükséged Google marketingre?

01.

Ha még nem indult be igazán az üzlet. Amennyiben nincs annyi eladásod, ügyfeled amennyit szeretnél, akkor Neked való a Google Ads hirdetés! Pörgesd fel a webshopod, szerezz több érdeklődőt, ne Te fuss az ügyfelek után, Te csak foglalkozz azzal, amit valóban szeretsz csinálni!

02.

Fejlődni szeretnél. Ha értél már el eredményeket és fejlődsz is, de úgy érzed nem megfelelő ütemben haladsz, akkor a növekedésedben egy nagy ugrást fog jelenteni a Google Ads marketing. Engedd, hogy a honlapod értékesítsen helyetted!

Miért pont a Boost79?

Nem égetjük a pénzed🔥

Folyamatosan újabb és újabb hirdetéseket készítünk és teszteljük azokat, majd csak a legjobban teljesítő hirdetéseket tartjuk meg és azokra csoportosítjuk át a marketing büdzsét, ezzel minimalizálva a felesleges kiadásokat és maximalizálva az eladásokat és lead-eket.

Tudjuk, hogy mi a célod🤑

Akár most vágsz bele a vállalkozásodba, akár már elértél eredményeket, mindenkinél eljön az a pont, amikor többet szeretne. Többet szeretne a szakmájával, cégével foglalkozni, több eladást szeretne a webshopján, több érdeklődőt szeretne elérni úgy, hogy ez ne legyen plusz teher.

A Te céljaid mostantól a mi céljaink🏁

Számunkra a gördülékeny, hosszútávú együttműködések az előnyösek. Ha csak 3 hónapra kell kiismernünk az egész piacod, alámerülnünk a területed praktikáinak, felkutatni és adaptálni azokat a pontokat, amik kiemelnek Téged, akkor az nekünk nem optimális. Azonban hosszútávú együttműködést akkor tudunk elérni, ha Te 100%-osan meg vagy velünk elégedve, időről időre elérjük a céljaid. Ezért mindent megteszünk a céljaid elérése érdekében, nem csupán hirdetést menedzselünk, kisebb vállalkozások esetén segítünk az ügyfélmenedzsmentben, szerződésekben, árajánlatokban, értékesítésben. Nagyobb vállalatok esetén segítünk a piac aktuális trendjeit a cégre szabni, USP-t integrálni, terméket fejleszteni célközönségre szabva. 

Erről hallottunk

Nálunk kizárt

Tervezés

A marketinges mindent is megígért, tegnapra, nagy számokat mondott, amit nem is igazán értett az ügyfél, de tele volt a terv hangzatos szakszavakkal, amit habár nem értett az ügyfél, de hitelesnek tűnt. Sajnos az eredmény nem tükrözte a tervet és hónapok, majd évek mentek a kukába.

Indulás

Elindított a marketing csapat néhány hirdetést, amiből jött is valamennyi látogató, eredmény is volt, de valahogy nem jött meg az igazi áttörés, ráadásul köszönő viszonyban sem volt a tervvel.

Kivitelezés, kapcsolat

Ahogy egyre világosabbá válik, hogy az áttörés nem csúszik, ha nem el sem fog jönni, úgy egyre nehezebb elérni a marketingest. Az e-mailek, nincs válasz, a telefon pedig csak kicsörög, ha érkezik is válasz, nincs valódi magyarázat a hirdetések sikertelenségére.

Nálunk kizárt

Ahogy mi csináljuk

Ezt vállaljuk

Tervezés

Nem tartjuk előremutatónak a hitegetést, de azt sem, hogy alábecsüljük a kampányt, a pozitív csalódás érdekében. Meg fogjuk beszélni mire lehet számítani, ha jó piacon vagy és akkor is, ha hosszabb folyamat lesz a valódi beindulás. Ami a legfontosabb, a miérteket is átbeszéljük.

Indulás

Indulásnál egy nagy adag hirdetést tesztelünk, hogy megtudjuk mi működik a célközönségednél és mi nem. Ha lassan indul be a kampány, azt előre tudni fogod, hiszen a tervben már tisztáztuk.

Kivitelezés, kapcsolat

A kivitelezés folyamatos kapcsolattartás mellett történik. Kérdés esetén elérhetőek vagyunk, azonban mi is keresni fogunk stratégiai kérdésekkel, átbeszéljük az eddigi eredményeket és mindig tájékoztatunk a következő lépésekről.

Ezt vállaljuk

Ahogy dolgozunk

Mi előzi meg a marketing kampány kivitelezést?

1. Felkutatjuk a leghatékonyabb és legpontosabb kulcsszavakat vállalkozásodhoz. 

2. A konkurenciaelemzés kihagyhatatlan lépés a marketing indulása előtt, hiszen így megtudhatjuk, hogy milyen kulcsszavakkal, hirdetés fajtákkal és szövegekkel marketingel sikeresen a konkurencia, ami egy nagy plusz löketet ad a marketing indulásának.

3. Elemezzük a honlapod és javaslotakat teszünk, hogy hogyan lehetne hatékonyabb. Hiszen megfelelőnek kell lennie a céloldalnak is, ahova a látogatókat tereljük.

Dőlj hátra és növekedj

Mi garantáljuk Neked a vásárlókat és az ügyfeleket, így Neked jut időd a termékfejlesztésre, üzleti modellre, a cég víziójának újragondolására, egyéb operatív és menedzsmenti feladatokra.

A Google Marketing tartalma

  • Google Ads fiók alapvető beállítása: jogosultságok, hirdetési fiókok beállítása (így a Megbízónak rálátása van az összes hirdetésre és Real Time adatokra lát) számlázási beállítások, konverzió követés
  • Google Analytics fiók létrehozása és beállítása
  • Egyedi közönségek létrehozása
  • Hot Jar bekötése. Segítségével minden egyes látogatóról videót készítünk, elemezzük a honlapon történő mozgását és a honlapot folyamatosan optimalizáljuk a mérések és visszajelzések alapján
  • Kulcsszókutatás
  • Célközönség kutatás
  • Marketing stratégia tervezés és kivitelezés: fiók felépítés, kampányok meghatározása, hirdetési csoportok meghatározása, hirdetések meghatározása, az ehhez tartozó kulcsszavak és kizáró kulcsszavak beállítása, geo lokális célzás beállítása, releváns hirdetési bővítmények kiválasztása és létrehozása, ajánlattételi stratégia konverziókra való optimalizálása, keresési hirdetés kampányok indítása, remarketing és egyéb display kampányok indítása
  • Hirdetés menedzsment: új kulcsszavak felkutatása és alkalmazása, irreleváns kulcsszavak kizárása, új hirdetés csoportok és hirdetések készítése
  • Tesztelés, A/B tesztelés. Induláskor 50-100 vizuális hirdetés tesztelése, majd az újabbak folyamatos továbbtesztelése.
  • Hirdetések folyamatos optimalizálása
  • Új hirdetések forgatása
  • Konkurencia elemzés (Konkurencia összes pontos hirdetési szövege, leírása, eredményei, CPC eredménye, elérése és egyéb mutatói)
  • Mobilra optimalizált hirdetések: szövegtörés, picture scale
  • Havi jelentés készítése, ami tartalmazza a legsikeresebb hirdetéseket, az aktív hirdetések számát, az elért közönséget, a kattintási költséget és az egyéb fontos mutatókat

Árak

Egy átlagos, szolgáltatásokat bemutató, céges honlap Google Ads kampánykezelési díja 79e.- Ft/hó. Egy webshop esetén átlagosan 99e.- Ft/hó. Külön kampány felállítási díjat nem számolunk fel. Az árak tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi árat kalkulálunk.

Rólunk mondták

Vedd fel a kapcsolatot még ma